Konstrukce - vybavení – hlavní montážní skupiny
Kompresory jsou vyráběny s využitím nejmodernějších technologií a jsou osazeny přísně testovanými komponenty špičkové kvality. Pro zajištění maximální spolehlivosti jsou dodržovány nejpřísnější kontrolní a technologické postupy řízení jakosti v souladu s normami ISO 9002. Kvalita je plně podložena certifikáty TÜV a CE.
Standardní vybavení
I. Kapota, tlumení hluku
- Kapotu kompresoru (1) tvoří nosný rám agregátů a plechové panely s výplní z protihlukových tlumících materiálů.
II. Skupina sacího ventilu se sacím vzduchovým filtrem
- Sací filtr (3) s vyměnitelnou vložkou garantuje čistotu vzduchu vstupujícího do sacího ventilu (4), šroubové jednotky a celého systému kompresoru
- Skupina sacího a odlehčovacího ventilu, činnost řízena elektronickou jednotkou EPS 2
III. Kompresorová šroubová jednotka
- Mazaná jednostupňová rotační šroubová jednotka (5) obsahující dva rotory z oceli špičkové kvality. Hlavní rotor s pěti zuby a vedlejší rotor se šesti drážkami s asymetrickými profily patentovaného tvaru a s nejvyšším stupněm jakosti povrchu.
- Uložení rotorů v ložiskách maximální přesnosti a dimenze
- Vysoká výkonnost, dlouhodobá životnost, nízká hladina hluku
IV. Elektromotor, přenos
- Elektromotor (6) předního evropského výrobce, uzavřený s vlastní nucenou ventilací, tepelná ochrana, rozběh hvězda-trojúhelník.
- Přenos otáček z elektromotoru na šroubovou jednotku drážkovaným poly-V řemenem (7). Speciální přírubový systém, řemenice s kuželovým zámkem (8) a systém regulace napětí řemenu vylučuje nesprávné vyrovnání. Záruka dlouhodobé životnosti, optimální přenos kroutícího momentu a výkonnosti poly-V řemenu na úrovni srovnatelné s přímým přenosem.
V. Třístupňový separátor vzduch- olej (9)
- Třístupňový separátor odlučuje z tlakového vzduchu olej vstřikovaný do kompresorové šroubové jednotky při stlačování. Fáze separace – 1. gravitační a odstředivé odloučení, 2. kondenzace, 3. separace oleje na vyměnitelné vložce vysoce účinného vícestupňového separačního filtru. Výsledkem separace je obsah zbytkového oleje na výstupu tlakového vzduchu do 3mg/m3 .
- Zpětné vedení oleje ze separátoru do kompresorové šroubové jednotky přes třícestný termostatický ventil (10) a olejový filtr(11) .
- Ventil minimálního tlaku (12) osazený na separátoru udržuje minimální tlak v systému kompresoru, zabezpečuje nepřetržitý průtok oleje přes šroubovou jednotku a její mazání, současně plní funkci zpětného ventilu na výstupu tlakového vzduchu zbaveného oleje ze separátoru k chladiči vzduchu.
VI. Chladič oleje (14) a vzduchu (15)
- Dvoubloková chladící jednotka z hliníku, konstrukce snižuje tlakové ztráty na minimum, maximální hodnota koeficientu výměny zabezpečuje intenzivní chlazení oleje a tlakového vzduchu.
- Chladič snižuje výstupní teplotu tlakového vzduchu z kompresoru na hodnotu o cca 10 až 15 oC vyšší než teplota okolí.
VII. Ventilátor chlazení
- Intenzivní průtok chladícího vzduchu přes chladič olej-vzduch zajišťuje chladící ventilátor (16) s nízkou hladinou hluku. Pohon ventilátoru samostatným elektromotorem přináší snížení spotřeby energie kompresoru a využití celého výkonu hlavního motoru pouze pro stlačování vzduchu. .
VIII. Propojovací systém
- Propojení jednotlivých montážních skupin stroje kovovým potrubím a pružnými přípojkami.
IX. Elektromechanické ovládání a polohová regulace (17)
- Automatická regulace kompresoru tlakovým spínačem a časovým řízením pro dosažení optimální výkonnosti, účinnosti a hospodárnosti provozu s provozními polohami tlakování - odlehčení s časovým řízením v závislosti na tlaku – stop
- Provozní stav kompresoru a signalizace poruch je indikována světelnými kontrolkami.
X. Elektrický rozváděč (19)
- Vybavení rozváděče prvky vysoké jakosti předního evropského výrobce, snadný přístup.
- Zvýšená bezpečnost snížením napětí ovládacích prvků na 110 V.
Kompresor série PHV - verze E– s integrovaným vymrazovacím sušičem
XI. Vymrazovací sušič (20)
- Součástí kompresoru ve verzi E je integrovaný vymrazovací kondenzační sušič, zajišťující řízenou kondenzaci kompresorem nasáté vzdušné vlhkosti a její účinné oddělení z tlakového vzduchu. Sušič je připojený přímo na výstup tlakového vzduchu z kompresoru (u verzí bez tlakové nádoby) nebo na výstup tlakového vzduchu z tlakové nádoby (při instalaci kompresoru na vzdušníku).
- Tlakový rosný bod (TRB) určující stupeň vysušení +3oC.
- Odvod odloučeného kondenzátu je automaticky řízený prostřednictvím solenoidového ventilu (13).
Doplňující volitelné vybavení:
- Vyhřívání kompresoru pro teploty pracovního prostředí do –10 °C
- Cyklónový odlučovač kondenzátu s automatickým odvaděčem
- Automatický odváděč kondenzátu pod tlakovou nádobu – volitelné alternativy-odváděč plovákový, časově nebo hladinově ovládaný
- Kompresorový olej typu hydrokrak nebo syntetický olej s prodlouženým intervalem výměny
- Kompresorový olej pro styk s potravinami
Doplňující obsah
Jak koupit kompresor?
Pro výběr kompresoru je nutné zadat především následující požadavky :
- výkonnost
- tlak
- objem vzdušníku
- kvalitu vzduchu
Kontaktujte nás
TECHNO-AIR s.r.o.
Liberecká 102
466 01 Jablonec nad Nisou
Tel./Fax.: +420 483 360 125
Tel./Fax.: +420 483 360 145
E-mail:
© 2024, TECHNO-AIR s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Výměna odkazů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing